American McGee's Alice V

Strona startowa
American McGee's Alice V, Solucje do Gier
 
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
(stopka)American McGee's AliceRogue/EA GamesPCGr� opracowano na poziomie mediumAlicja spa�a jak niemowl�. Obok le�a�a otwarta ksi��ka o jej ulubionych przygodach, w jej r�kach spa�a ukochana maskotka - bia�y kr�lik. Pokoik wygl�da� tak, jakby noc przychodzi�a tutaj po to, by pospa�. Nie wszyscy jednak zasn�li. Kiciulek biega� po pokoiku w poszukiwaniu jakiej� zabawy. Przypadkowo str�ci� lamp�, kt�ra spad�a na dywan, podpalaj�c go. Ma�a dziewczynka obudzi�a si� i spostrzeg�a, �e jest w �miertelnej pu�apce. Wo�a�a swoj� mamusi� i tatusia, by pomogli jej wyj�� z pokoju. Na pr�no...Cztery i p� roku p�niej Alicja le�a�a ju� w zupe�nie innym ��ku i w zupe�nie w innym pokoju. Nie mog�a st�d wyj�� - znajdowa�a si� w izolatce w asylum. Ko�o niej le�a� jej ukochany bia�y kr�lik. Nagle odwr�ci� do niej swoj� g��wk�. "Pom� mi" - us�ysza�a. Po chwili zn�w spada�a do kr�liczej nory. Wszystko jednak zosta�o zmienione; nie by�o tutaj �adnych przedmiot�w, nie by�o ciemno�ci, by�y za to kolory. Feeria kolor�w...ROZDZIA� PIERWSZY: w kt�rym Alicja trafia do wioski Trolli, spotyka Starszego oraz zwiedza Fortec� Drzwi.1) Village of the Doomed - DementiaAlicja wsta�a z ziemi. Na powitanie w Krainie Czar�w wybieg� jej dobry znajomy, Bia�y Kr�lik:- Pospiesz si�, Alicjo! I tak jeste�my ju� sp�nieni! - ponagli� j� i pobieg� w stron� wioski.Nie by� on jedynym napotkanym znajomym. Nagle zobaczy�a bia�y u�miech, przy kt�rym pojawi�a si� g�owa, potem tu��w, ko�czyny, a� wreszcie stan�� przed ni� Kot z Cheshire. Alicja z pewno�ci� przestraszy�aby si� go, lecz w tych warunkach tylko si� ucieszy�a z tego spotkania:- Witaj, Kocie! Dawno ci� nie widzia�am. Powiedz mi, prosz�, czy ca�a kraina si� zmieni�a, czy mi si� tak tylko wydaje?Spojrza� na ni�, ca�y czas si� u�miechaj�c:- Tak, droga Alicjo. Wiele si� tutaj pozmienia�o. Zreszt� sama zobaczysz... Nie b�dziesz rozumia�a z tego zbyt wiele, wi�c b�d� si� pojawia�, by nie�� ci pomoc. A na razie biegnij za Bia�ym Kr�likiem - musisz z nim porozmawia�!Alicja wbieg�a do wsi przypominaj�cej du�� kopalni�. Drewnian� pod�og� pobieg�a do przodu, potem w prawo, a na ko�cu deskami na d�. Nie ba�a si� biega� tymi korytarzami, poniewa� o�wietla�y je lampy zamocowane na �cianach. Na swojej drodze spotka�a robotnika. Zatrzyma�a si�, by z nim porozmawia�:- Powiedz mi, dlaczego jeste� taki smutny?- Rado�� i podda�stwo nie id� w parze, droga dziewczynko - odpowiedzia� smutno.Dziewczynka bardzo si� zdziwi�a, jednak nie mog�a zastanowi� si� nad tre�ci� s��w robotnika, bowiem zawo�a� j� Kot z Cheshire. Nakaza� jej wskoczy� w chmur� pary znajduj�cej si� na prawo od niej. Gdy to zrobi�a, zacz�a lecie� do g�ry, po czym spad�a po drugiej stronie wsi. Tutaj spotka�a nast�pnego wi�nia:- Uwa�aj, droga dziewczynko. Pami�taj, �e Czerwona Kr�lowa ma wsz�dzie swoich szpieg�w! - us�ysza�a jego s�owa, schodz�c w dalsz� cz�� tej wsi-kopalni.Za jedn� z ro�lin le�a� czerwony kamie�. Bardzo jej si� spodoba� i nie marzy�a o niczym innym, jak o podniesieniu go.- Drogi Kocie, co to za kamie�?- To metaesencja, kt�ra wype�nia wszystko w tej krainie. To ona tutaj dostarcza nam �ycia.Wzi�a j� i wesz�a w kolejne tunele. Nagle zobaczy�a przed sob� sztylet. Podnios�a go, bowiem - jak dowiedzia�a si� od Kota z Cheshire - wszystko mo�e okaza� si� tutaj przydatne. Zobaczy�a, jak Bia�y Kr�lik powoli kurczy si�, po czym wbiega do ma�ej norki na ko�cu tego pomieszczenia. Po pomo�cie zesz�a do tej komnaty, w pobli�e domu burmistrza Erdena.- Witaj dziewczynko! - uprzedzi� jej przywitanie burmistrz wioski Trolli. - Bia�y Kr�lik du�o nam opowiada� o tobie. S�yszeli�my, �e jeste� zbawc� i wyswobodzisz nas spod jarzma Kr�lowej Kier.- By� mo�e... Ale wcze�niej musz� porozmawia� z Bia�ym Kr�likiem. A �eby go spotka�, musz� zrobi� si� malutka. O taka. - Pokaza�a palcami wielko��, kt�ra by j� satysfakcjonowa�a.- �eby sta� si� taka male�ka, b�dziesz musia�a dosta� si� do Fortecy Drzwi, ale, niestety, nie wiem, jak si� tam dosta�.Po zako�czeniu konwersacji Alicja wzi�a dwa czerwone kamienie le��ce w pobli�u domu burmistrza i ruszy�a w dalsz� podr�. Przy sklepie z muchomorami zosta�a zaatakowana przez treflow� kart� - jednego ze stra�nik�w kr�lowej. Gdy zbli�y� si� na odpowiedni� odleg�o��, ci�a go swoim sztyletem, po czym odsun�a si�, by nie dosta� halabard� i rzuci�a sztyletem w oponenta. Ze zdziwieniem zobaczy�a, �e z karty wylatuje czerwony kryszta�. Wzi�a go i posz�a dalej. Znalaz�a si� w nast�pnej komnacie z napisem "Tartak" po prawej stronie. Widzia�a, �e droga na d� jest zablokowana przez wielkie g�azy, wi�c wskoczy�a na kamie� le��cy po swojej prawej stronie i zacz�a i�� dalej, przechodz�c ko�o kolejnego ma�ego domku. Po chwili spotka�a nast�pnego robotnika. Podesz�a do niego i zacz�a rozmow�:- By� mo�e ty wiesz, jak dosta� si� do Fortecy Drzwi.- Niestety... Jednak wiem, kto mo�e zna� tam drog�. Kawa�ek st�d mieszka starzec, jedyny wolny mieszkaniec naszej wioski. Jest on bardzo inteligenty i by� mo�e b�dzie potrafi� ci pom�c.- Dzi�kuj�! - krzykn�a Alicja i pobieg�a kolejnym pomostem do g�ry. Za rad� Kota z Cheshire zeskoczy�a na podest, nad kt�rym wisia�a tabliczka "Yur Mine". Nie wiedz�c, co czeka j� dalej, wesz�a do nast�pnej komnaty.2) Village of the Doomed - PandemoniumPrzed Alicj� znajdowa�a si� kolejna du�a komnata. Na dole p�yn�a woda, ko�o niej sta�o kilka ma�ych budynk�w, a nad wod� zwisa�y dwie liny. Zeskoczy�a na podest i zacz�a si� zastanawia�, co dalej zrobi�. Z pomoc� przyszed� kot, kt�ry poradzi� jej, by u�y�a zwisaj�cych lin. Dziewczynka rozp�dzi�a si� i skoczy�a w stron� liny. Kiedy sznur znajdowa� si� w zasi�gu r�ki, Alicja z�apa�a jego koniec i zacz�a si� wspina� na g�r�. Rozchu�ta�a lin�, po czym skoczy�a na drewniany podest, nad kt�rym kr�ci�a si� drewniana maszyneria w kszta�cie ko�a. Id�c dalej, Alicja dosz�a do kopalni. Przed ni� sta� trollowy starzec, wyra�nie jej oczekuj�cy.- S�ysza�em, �e mnie szukasz, bo potrzebujesz mojej rady. Nie jestem ma��, sprytn� dziewczynk�, ale za to posiadam wiek, a co za tym idzie - do�wiadczenie i, by� mo�e, b�d� potrafi� ci pom�c.- Chc� by� male�ka, by spotka� Kr�lika - powiedzia�a Alicja, uroczo dygaj�c.- Potrafi� to robi� i z pewno�ci� mog� ci pom�c, ale za pewn� cen�. W stra�nicy znajduje si� du�y klucz pilnowany przez trzy karty. Je�eli mi go przyniesiesz, zaprowadz� ci� do Fortecy Drzwi i sprawi�, �e staniesz si� bardzo ma�a.Alicja ucieszy�a si� na t� wiadomo�� i postanowi�a niezw�ocznie zdoby� klucz dla starca. Wbieg�a do kopalni, wzi�a czerwony kamie� ze stolika i pobieg�a po drewnianych deskach a� do wagonika. Wskoczy�a na niego i po�o�y�a si�, by nie spa�� w przepa��. Wagonik jecha� wpierw w d�, p�niej do g�ry, wykona� skr�t w prawo, a� na ko�cu swojej trasy znikn�� w przepa�ci. Na szcz�cie dziewczynka w odpowiedniej chwili zeskoczy�a. Ha�as spadaj�cego wagonika przywo�a� jednak treflowego stra�nika, kt�ry przybieg� tutaj, by zobaczy�, co si� dzieje. Alicja dwa razy ci�a go mieczem - to wystarczy�o, by karta zosta�a zniszczona. Dziewczynka pozbiera�a le��ce nieopodal kamienie oraz tali� kart - drug� bro�. Wbieg�a do stra�nicy. Po przekroczeniu dw�ch par drzwi oraz kr�conych schod�w znalaz�a si� w pomieszczeniu stra�niczym. Rzucaj�c kartami, pokona�a trzech stra�nik�w - dw�ch treflowych i kierowego, kt�ry potrzebowa� a� trzech rzut�w sztyletem, by zosta� zniszczonym. Wzi�a wielkie czerwone serce b�d�ce z prawej strony komnaty oraz wielki klucz ze sto�u. Wesz�a na schody ko�cz�ce si� drewnianymi drzwiami, za kt�rymi znajdowa� si� portal. Wesz�a w niego. Zn�w znalaz�a si� w znajomej cz�ci wsi. Kawa�ek od niej sta� starzec i pokazywa�, by wej�� za nim w portal. Niestety, nie by� sam. Na dw�ch podestach czekali na ni� stra�nicy, trzeci sta� nieopodal. Wpierw zabi�a tego ostatniego, treflowego, po czym celnymi rzutami sztyletu zg�adzi�a karty stoj�ce na podestach. Posz�a w lewo, przechodz�c ko�o ma�ego domku. Pobieg�a w stron� liny, wyskoczy�a w powietrze i obiema r�czkami z�apa�a liny. Podci�gn�a si� i zeskoczy�a na podest, po kt�rym jeszcze przed chwil� maszerowa� jeden ze stra�nik�w. Alicja wesz�a do portalu, tego samego, do kt�rego przed chwil� wszed� znajomy starzec. Czeka� on na ni� w lataj�cej maszynie, przygotowanej do podr�y do Fortecy Drzwi.3) Fortress of Doors - Fortress of DoorsLecieli d�ugi czas, ci�gle ze sob� rozmawiaj�c:- W �rodku fortecy jest szko�a. Kiedy si� tam dostan�, b�d� m�g� przyrz�dzi� mikstur� czyni�c� ci� ma��. Jednak by j� zrobi�, b�d� potrzebowa� kilku przedmiot�w.- Jakich przedmiot�w? - zainteresowa�a si� Alicja.- Przedmiot�w, dziewczynko, przedmiot�w. Tych, kt�re napotkasz na swojej drodze.Rozmow� przerwali stra�nicy stoj�cy na murach widocznej ju� Fortecy Drzwi. Rzucali broni� w nadlatuj�cy statek, staraj�c si� nie dopu�ci� go do l�dowania na swoim terytorium. Kiedy pojazd znalaz� si� w pobli�u mur�w fortecy, starzec zawo�a�:- Skacz dziewczynko! Spotkamy si� p�niej!Alicja zeskoczy�a, l�duj�c na zewn�trz fortecy, w pobli�u wielkich mur�w strzeg�cych wej�cia do �rodka. Obok dziewczynki znajdowa�a si� wyrwa w murze, jednak ona koniecznie chcia�a zobaczy�, co sta�o si� ze starcem. Dlatego te� obr�ci�a si� i podesz�a do g��wnej bramy. Tutaj zosta�a zaatakowana przez jednego ze stra�nik�w. Po uporaniu si� z nim rozejrza�a si� po okolicy. Niestety, nigdzie nie widzia�a starca, zobaczy�a natomiast dwie wysepki znajduj�ce si� w pobli�u fortecy. Na jednej z nich le�a� kryszta� odnawiaj�cy zdrowie, na kolejnej - odnawiaj�cy energi�. "Gdy b�d� ranna, wr�c� tu, by si� podleczy�" - pomy�la�a Alicja i wr�ci�a do wyrwy w murze. Gdy znalaz�a si� ju� na dziedzi�cu, zobaczy�a na prawo od siebie stos kamieni prowadz�cy a� na mury. Dzi�ki nim wskoczy�a na sam� g�r�, po czym przeskoczy�a ma�y murek i ju� sta�a na murach obronnych. Zobaczy�o to dw�ch stra�nik�w, kt�rzy podbiegli do niej, by si� jej pozby�. Na szcz�cie sztylet nie zawi�d� dzi... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rumian.htw.pl
  •  
     
    Linki
     
     
       
    Copyright © 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates