|
Aleksander Buczny - 5 Najlepszych Listów Reklamowych(2), Aleksander Buczny |
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] 5 najlepszych listów reklamowych © Copyright by Aleksander Buczny 2006 Drogi Czytelniku, Droga Czytelniczko, Posiadasz pełne prawa do tego, aby korzystać z tej książki i zarabiać na niej. Możesz rozdawać ją za darmo albo sprzedawać i zatrzymać wszelkie zarobione pieniądze dla siebie!!! Jest tylko jeden warunek, jaki musi zostać spełniony w tym przypadku – książka musi pozostać w niezmienionej postaci. Jeśli masz jakiekolwiek pytania na powyższy temat – skontaktuj się ze mną. Pozdrawiam serdecznie Aleksander Buczny 0604 584 087 www.magiaperswazji.pl Drogi Czytelniku, Droga Czytelniczko, Zapraszam Cię do zapoznania się z pięcioma, najskuteczniejszymi listami handlowymi, jakie kiedykolwiek stworzono. To są listy, które były na tyle ciekawe i przekonywujące, że zostały zauważone i przeczytane. Nie tylko zostały przeczytane, ale zmusiły czytelników do działania, czyli do wydania swoich pieniędzy. Wszystkie zostały stworzone w Stanach Zjednoczonych i w związku z tym musiały zdać o wiele trudniejszy test niż teksty reklamowe tworzone na przykład u nas. Tam po prostu klienci otrzymują o wiele więcej korespondencji reklamowej. Przeczytaj dokładnie każdy z nich i zauważysz, że są stworzone według sprawdzonego i bardzo skutecznego schematu. Jeśli nauczysz się wykorzystywać go w swoich listach albo tekstach reklamowych to możesz być pewien, że będą bardzo skuteczne. Oto trzy najważniejsze zasady pisania skutecznych tekstów reklamowych i promocyjnych: 1. Dobry tekst reklamowy musi mieć nagłówek To musi być wyjątkowy nagłówek, który jest w stanie silnie uchwycić uwagę czytelnika i sprawić, że zacznie czytać tekst z zainteresowaniem. Dobry nagłówek może sprawić, że procent odpowiedzi na Twój list wzrośnie kilkukrotnie. Jeśli chcesz poznać zasady pisania skutecznych nagłówków, zapraszam Cię do skorzystania z mojego ebooka pod tytułem „Najskuteczniejsze nagłówki reklamowe oraz jak je pisać samodzielnie”, który możesz otrzymać, korzystając z nagrania szkolenia „Magia Perswazji – wstęp” dostępnego na stronie 2. Musi w klarowny i przekonywujący sposób pokazywać, na czym zyska czytelnik To niesamowite, jak często listy reklamowe opisują różne niesamowite elementy produkty, usługi, firmy, procedury, jakie w niej są stosowane… Niestety, większość czytelników nie ma wcale ochoty czytać na ten temat. Podstawowe pytanie, jakie większość czytelników stawia tekstowi promocyjnemu brzmi: „Co ja będę miał z tego, że przeczytam ten tekst?” Spraw, aby Twój tekst odpowiadał na to pytanie. 3. Musi wzywać do działania Równie zaskakujące jest, że tak wiele firm wydaje olbrzymie pieniądze na atrakcyjne ulotki i materiały reklamowe, które prezentują ofertę, ale nie kończą się żadnym poleceniem działania. Wielu ludzi zwróci na nie uwagę, ale nic potem nie zrobi. W związku z tym, na samym końcu tekstu należy umieścić konkretne polecenie: Zamów teraz! Zadzwoń teraz! Zaloguj się teraz! Wyślij formularz teraz! Każdy z cytowanych poniżej tekstów jest widoczny trzy razy. Najpierw możesz przeczytać jego polskie tłumaczenie, następnie możesz przeczytać jego tłumaczenie wraz z moimi komentarzami (czerwoną czcionką) a na końcu możesz zobaczyć, jak wyglądał ten list w oryginale. List numer 1 Newsweek To jest klasyczny przykład listu, w którym pełna uwaga jest skierowana na czytelnika. W liście użyto słowa „you”, czyli „ty” ponad 50 razy. Zwróć uwagę, jak rzadko pada w nim wyraz „ja” Produkt nie jest nadzwyczajny – nie uczyni nikogo szczuplejszym ani bogatszym. W związku z tym, autor zastosował strategię opozycji wobec najbardziej popularnych technik promocji, jakie są stosowane. List daje do zrozumienia, że jeśli jesteś „zwyczajny” to ta oferta nie jest dla Ciebie. Ponadto, w liście zastosowano zasadę negatywnej wiarygodności. Zaczyna się od tego, czego na pewno się z niego nie dowiesz. List kończy się silną ofertą. Trudno jest ją odrzucić. Drogi Czytelniku, Jeśli lista, na której znajdowało się Twoje imię może być jakimkolwiek wyróżnikiem to w takim razie nie jest to pierwsza ani ostatnia oferta prenumeraty, jaką otrzymujesz. Szczerze mówiąc, Twoje wykształcenie oraz przychody wyróżniają Cię spośród większości ludzi i czynią Cię interesującym klientem dla różnych ofert począwszy od czasopism a skończywszy na funduszach inwestycyjnych. Bez wątpienia „słyszałeś już wszystko”, jeśli chodzi o obietnice i oferty specjalne. Nie będę, więc przedstawiał tutaj jeszcze jednej z nich. Nie zamierzam też obrażać Twojej inteligencji. Jeśli wykupisz prenumeratę Newsweeka to zapewne nie staniesz się szybko bogaty. Nie rzucisz na kolana swoich znajomych celnymi uwagami i ciętymi ripostami po przeczytaniu pierwszego numeru Newsweeka (Twoje umiejętności konwersacyjne wzbogacą się dzięki lepszemu poznaniu tego, co kieruje naszym światem, i to wszystko. Dowcip i inteligencja nie są darami, które dają czasopisma). Jeśli więc w trakcie prenumeraty osiągniesz zaskakujący sukces w jakiejś dziedzinie to będziesz mógł podziękować jedynie samemu sobie i swojemu szczęściu, na pewno nie Newsweekowi. Co w takim razie, da Ci Newsweek? Odpowiedź zależy od tego, jakim typem człowieka jesteś. Jeśli nie interesuje Cię, co dzieje się poza Twoimi codziennymi sprawami… jeśli szybko zniechęcasz się, jeśli temat rozmowy wykracza poza Twój dom, Twój samochód albo Twoje ambicje… jeśli zupełnie nie dbasz o to, co dzieje się w Waszyngtonie albo na Wall Street, w Londynie albo w Moskwie to zapomnij o Newsweeku. To nie Twoja sprawa. Jeśli jednak, jesteś typem osoby, która chciałaby nadążać za międzynarodowymi wydarzeniami, badaniami kosmosu i badaniami nuklearnymi albo sztuką, ale nie jesteś w stanie poświęcić na te tematu długich godzin… jeśli szczerze interesuje Cię, co dzieje się z innymi przedstawicielami rasy ludzkiej. Jeśli uważasz, że masz swój udział w decyzjach, jakie są podejmowane w Waszyngtonie, na Wall Street, w Londynie albo w Moskwie… …to Newsweek może być najlepszą inwestycją, jakiej dokonasz na najbliższe tygodnie. Za jedyne 11 centów tygodniowo, jako prenumerator Newsweeka Twoje zainteresowanie sprawami tego świata będzie zaspokajane przez dwustu czołowych reporterów. Każdego tygodnia poznasz najbardziej znaczące informacje, jakie opisują w swoich korespondencjach. Dostaniesz fakty. Bez żadnej stronniczości. Bez żadnych zniekształceń. Szanujemy Twoje prawo do własnej opinii. Jeśli chodzi o informacje ze sceny politycznej, w najbliższym czasie przeczytasz o następujących tematach:
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrumian.htw.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
- Strona startowa
- American.Sniper.(2014).DVDSCR.XviD.AC3-EVO.(P2PNet.pl), ►►► Reklamy, ☻Reklamy na chomika
- Aleksander Dumas - Dwie Diany, David Wilkerson, Dumas
- Aleksander Puszkin Rusłan i Ludmiła przekład J. Brzechwa, Brzechwa
- Aleksander Scibor-Rylski - Czlowiek z marmuru (www.cuwroclaw.blogspot.com), ebook
- Aleksander Bruekner - Starożytna Litwa (Ludy i Bogi), Słowiańska
- Aleksandra-Ruda-Odnaleźć-swą-Drogę, E-booki
- Aleksandra Ruda - Odnaleść swą drogę(1), kupsko
- American Pie Reunion Napisy PL AC3-5.1.720p,
- Amerka Poludniowa I, M-n stosunki polityczne
- American.Pie.The.Book.of.Love.DVDRip.XviD-baker, misz masz- inny
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- pm28gliwice.keep.pl
|
|
|