|
Alarm SEO BP, Renault Megane II, przydatne informacje |
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Maksymalne obci¹¿enie wyjœcia na syrenê 2A +12V +12V 7/10 STACYJKA KIERUNKOWSKAZ LEWY 6/10 CZUJNIK DRZWI 4/10 AKUMULATOR SAMOCHODU 12V 3/10 KIERUNKOWSKAZ PRAWY 8/10 CZUJNIK DODATKOWY (opcjonalnie) +12V MASA Zasilanie czujników dodatkowych: U = 12 V bia³y 2/2 zielony 2/10 br¹zowy 1/10 LED MASA 10/10 I = max. 170 mA szary przewód (na sta³e zwarty do masy) - rozciêcie go i wlutowanie w to miejsce przycisku autoryzacji uaktywnia funkcje immobilizera przylutowaæ w miejscu rozciêcia szarego przewodu przycisk sposób pod³¹czenia przycisku CZUJNIK DRZWI 6/6 12345678910 Blokada (max 15A 12V) Przeci¹æ ROZCI¥Æ OBWÓD ROZRUSZNIKA patrz przyk³adowe schematy dla okreœlonego auta (wejœcie wyzwalane +) patrz przyk³adowe schematy dla okreœlonego auta (wejœcie wyzwalane +) typu patrz przyk³adowe schematy dla okreœlonego auta (wejœcie wyzwalane -) typu patrz przyk³adowe schematy dla okreœlonego auta (wyjœcie podaje -) typu UWAGA: FUNKCJE TYCH PRZEWODÓW ZALE¯NE S¥ OD NUMERU ZASTOSOWANEGO PROGRAMU marka: AUTOALARM SEO model: PERFECT rok: 04 rev00 typu DANE TECHNICZNE AUTOALARMU SEO PERFECT DANE TECHNICZNE AUTOALARMU SEO PERFECT (‘D’ 2004 ) Napięcie zasilania 12 V +/-25% Pobór prądu w stanie uzbrojenia 10 mA Pobór prądu w stanie rozbrojenia 5 mA Pobór prądu ze stacyjki (po włączeniu zapłonu) 8 mA Czas trwania alarmu 25-30 sek. Zakres temperatur pracy -40 o C ÷ +85 o C Obciążalność ciągła blokad max. 15 A Obciążalność kierunkowskazów 2 x 5 A Obciążalność wyjścia syreny 2 A Obciążalność wyjścia rearming 170 mA Obciążalność wyjścia podającego masę na czujniki dodatkowe 170 mA Obciążalność wyjścia podającego +12v na czujniki dodatkowe 170 mA DODATKOWE INFORMACJE TECHNICZNE SEO PERFECT 1. FUNKCJA NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA Przez gumowy przepust giętki wychodzi z centrali autoalarmu krótki szary kabel przylutowany do kabla MASA... INSTALATOR MOŻE URUCHOMIĆ FUNKCJĘ NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA odcinając szary kabel od masy i podłączając do tych dwóch przewodów (szary i MASA) przewód z przyciskiem autoryzacji. W ten sposób możliwe będzie skorzystanie z funkcji realizowanych ukrytym przyciskiem (patrz p. 6 i 7 Instrukcji Obsługi autoalarmów Seo Perfect). 2. DOSTOSOWANIE SYSTEMU ALARMOWEGO DO MARKI AUTA - umożliwia przestawienie urządzenia na pracę profesjonalną dla konkretnej wersji auta lub pracę uniwersalną (podłączenie zgodnie ze schematami montażowymi w pliku BP04PODL.pdf) 3351 - Program 1 3363 - Program 12 3375 - Program 23 3352 - Program 2 3364 - Program 13 3376 - Program 24 3353 - Program 3 3365 - Program 14 3377 - Program 25 3354 - Program 4 3366 - Program 15 3378 - Program 26 3355 - Program 5 3367 - Program 16 3379 - Program 27 3356 - Program 6 3368 - Program 17 3381 - Program 28 3357 - Program 7 3369 - Program 18 3382 - Program 29 3358 - Program 8 3371 - Program 19 3383 - Program 30 3359 - Program 9 3372 - Program 20 3384 - Program 31 3361 - Program 10 3373 - Program 21 3385 - Program 32 3362 - Program 11 3374 - Program 22 ZOBRAZOWANIE WSPÓŁDZIAŁANIA NIEKTÓRYCH KOMBINACJI IMPULSÓW STERUJĄCYCH WYJŚCIEM REARMING. 1. i mpulsy s tandard. 0,8 lub 3,5s ek. rearmin g 2. i mpulsy s tandard + komfort . 0,8 lub 3,5s ek. komfort 0 ,25 - 63,75sek. rearmin g 3. i mpulsy s tandard + ryglowa nie + kom fort. 0,8 lub 3,5s ek. 1sek. 0,8 lu b 3,5sek. komf ort 0,25 - 6 3 ,75sek. rearmin g 4. i mpulsy s tandard + ryglowa nie 0,8 lub 3,5s ek. 1sek. 0,8 lu b 3,5sek. rearmin g UWAGA : W urządzeniu zastosowano przekaźnik blokady 25A, ale pracuje on na styku pasywnym (patrz p. 5.4 oraz 5.6 Regulaminu nr 97 EKG ONZ) o obciążalności 15A . Blokada ciągle zwiera obwód rozcinany (w stanie włączenia i wyłączenia alarmu) - rozwarcie następuje jedynie w momencie nieautoryzowanej próby uruchomienia auta. INSTRUKCJA OBSŁUGI BEZPILOTOWEGO AUTOALARMU SEO PERFECT (D’2004’) Alarm niniejszy został przystosowany do współpracy z istniejącym fabrycznym sterowaniem centralnego zamka (c.z.) z fabrycznego pilota. Urządzenie jest oparte o kod zmienny sterowania fabrycznego. 1. Włączenie alarmu Zamknięcie auta fabrycznym pilotem spowoduje uzbrojenie systemu alarmowego. Jeżeli w momencie włączenia alarmu będą otwarte którekolwiek drzwi lub klapy, to system natychmiast zasygnalizuje to pięciokrotnym impulsem dźwiękowym. Wyłączenie czujników dodatkowych Jeżeli trzykrotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek., to uzbrojenie auta w przeciągu kolejnych 20 sek. spowoduje odłączenie czujników dodatkowych, np. czujnika ruchu (możemy pozostawić wewnątrz pojazdu dziecko lub psa przy załączonym systemie). Po chwili potwierdzone to będzie pięcioma impulsami dźwiękowymi. 2. Wyłączenie alarmu Otwarcie auta fabrycznym pilotem spowoduje rozbrojenie alarmu. W przypadku, gdy podczas czuwania został wywołany alarm, zawsze zostanie to potwierdzone trzykrotnym impulsem świetlnym i dźwiękowym. REARMING (automatyczne uzbrajanie systemu) Gdy wyłączymy system alarmowy i w przeciągu 30 sek. nie otworzymy drzwi pojazdu lub nie przekręcimy stacyjki, alarm automatycznie załączy się sam. 3. Ciche lub głośne wł/wył alarmu Jeśli 4-krotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek., spowoduje to trwałą zmianę (naprzemiennie) sposobu sygnalizacji włączenia i wyłączenia alarmu (ciche lub głośne). Funkcję tą może uaktywnić instalator na własną odpowiedzialność, ale nie wolno używać głośnego wł./wył. w krajach EU. 4. Pamięć alarmu / limit alarmowań Przekręcenie kluczyków w stacyjce spowoduje wyświetlenie pamięci alarmów w kolejności od najświeższego do najstarszego, co pomaga w bardzo szybkim znalezieniu przyczyny fałszywych alarmów (np. źle wyregulowany czujnik), a przede wszystkim sygnalizuje drogę, którą nastąpiła próba włamania. Cztery kolejne zdarzenia pokazywane są w odstępach 5-cio sekundowych: JEDNO mignięcie diody świecącej LED oznacza wywołanie alarmu z drzwi; DWA mignięcia - alarm ze stacyjki; TRZY mignięcia - alarm z czujników dodatkowych. Jeżeli trzykrotnie włączymy i wyłączymy stacyjkę w czasie 7 sek. zostawiając ją w pozycji włączonej (3 1/2 wł/wył.) to skasujemy pamięć alarmu - potem dioda LED wyświetli identyfikację ustawień dla instalatora, tzn. wyświetli numer Programu od 1 do 32, a następnie (po przerwie) numer 1 (gdy szary przewód – patrz przed p. 6 - jest zwarty do MASY i brak funkcji niezależnego immobilizera) lub numer 3 (gdy funkcja niezależnego immobilizera jest uaktywniona, tzn. szary przewód jest rozwarty). Uwaga: Po kolejno następujących po sobie 8 alarmach system odcina czujniki dodatkowe, a po 10 alarmach - czujniki drzwiowe. 5. Awaryjne wyłączenie alarmu - stosujemy np. w przypadku zagubienia pilotów poprzez wprowadzenie tzw. PIN CODE. 3-krotne włączenie i wyłączenie stacyjki w czasie gdy alarm jest uzbrojony (syrena będzie „pracowała”) spowoduje zaświecenie się diody LED na 3 sek. - w tym interwale należy włączyć stacyjkę, by dioda LED rozpoczęła odliczanie od 1 do 9. Wyłączając stacyjkę po odpowiedniej liczbie mignięć (LED musi zgasnąć - inaczej system wyjdzie z procedury) spowodujemy, że taka cyfra zostanie wprowadzona - kolejne włączenie stacyjki rozpocznie generowanie sygnałów świetlnych LED celem wprowadzenia kolejnej cyfry. Należy wprowadzić 4 cyfry stanowiące nasz indywidualny kod zaprogramowany przez instalatora (tzw. PIN CODE), co umożliwi nam odjechanie autem bez użycia pilotów. Użycie pilota przywróci normalne funkcjonowanie systemu. INSTALATOR MOŻE URUCHOMIĆ FUNKCJĘ NIEZALEŻNEGO IMMOBILIZERA (rozcinając szary przewód przy centrali i wlutowując w to miejsce przycisk autoryzacji). W PRZECIWNYM PRZYPADKU PONIŻSZE FUNKCJE NIE DZIAŁAJĄ. 6. Rozbrojenie immobilizera Po przekręceniu stacyjki odjechanie autem nie jest możliwe - należy wcześniej wcisnąć ukryty przycisk autoryzacji by uruchomić pojazd. Funkcja immobilizera uzbraja się po wyłączeniu stacyjki - w chwili otwarcia drzwi. 7. Stan serwisowy - wyłączenie funkcji niezależnego immobilizera Dokonujemy tego 10-krotnie wciskając przycisk autoryzacji w ciągu 10-ciu sekund; przywrócenie w/w funkcji realizujemy identycznie.
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrumian.htw.pl
|
|
|
|
|
Linki |
|
- Strona startowa
- Amstaff-informacje ogólne, Psy, Typu bull(pitbule,bulteriery,amstafy)
- Albania, Informator PZM-Travel. LATO 2015
- Android Application Development - Rogers, IT EBooks - Informatyka
- Am, Biblia txt, Stary Testement Bp Romaniuk
- Alarm zmiany poziomu, balbash
- American.Horror.Story.S04E02.Massacres.And.Matinees.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-ECI, American Horror Story S04 Freak Show Complete Season 4 1080p WEB-DL DD5 1 H 264-ECI
- An Architects Guide To Running A Practice, sonstieges
- Annie Windsor - Earthwork, ELLORA'S CAVE (Maykelll)
- American Pie Hole In One 2010,
- Andrea Cremer (Cień Nocy#3- Bloodrose) Nieof.Tłum. ROZDZIAŁ 2, Cień Nocy #3 - Bloodrose
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- stardollblog.htw.pl
|
|
|